İşletmeler İçin Facebook Sayfası Oluşturma Nasıl Yapılır?

05.03.2022
6
Okuma Süresi: 5 dakika
A+
A-
İşletmeler İçin Facebook Sayfası Oluşturma Nasıl Yapılır?
REKLAM ALANI

İşletmeler için Facebook sayfası oluşturma nasıl yapılır konusunda özellikle online iş yapmak isteniyorsa Facebook üzerinde bir işletme sayfasına sahip olunabilir. Facebook işletme sayfası, markaların dünyanın en büyük sosyal medya ağındaki kimliğin yönetildiği yerdir. Facebook sayfanız ile birlikte müşterilerinizle bağlantı kurabilir ve aynı zamanda potansiyel müşterilere ulaşabilirsiniz. İşletmeler için facebook hesabı oluşturmak için izlenmesi gereken adımlar, İşletmeler İçin Facebook Sayfası

i̇şletmeler i̇çin facebook sayfası
i̇şletmeler i̇çin facebook sayfası
  • Facebook üzerinde işletme hesabı açınca hem kişisel hem de işletme sayfanız olur ve Facebook kişisel hesabınız üzerinden işletme hesabı oluştururken bilgileri, profil resmi ve kapak resmini kopyalar.
  • Oluşturulan Facebook işletme sayfanız üzerinde hangi arkadaşlarınızı, takipçileri, fotoğrafları ve videoları aktaracağı seçilebilir.
  • Facebook işletme sayfası açma için ilk adım olarak business.facebook.com/overview adresine gidin ve ‘’Hesap Oluştur’’ tıklayın.
  • İşletmeniz için bir ad girerek ve e-posta adresinizi girdikten sonra ileri tıklayın ve işletmenizin bilgilerini girin ve gönder tıklayın.

İşletmeler İçin Facebook Sayfası Facebook’ta Sayfa Oluşturma Ne İşe Yarar?

Facebook’ta sayfa oluşturma ne işe yarar bakıldığı zaman Facebook sayfaları, organizasyonların veya tanınmış olan kişilerin kendilerine ait önemli bilgileri herkese açık bir şekilde resmi olarak paylaşır. Birçok firma ise bu sayfaları kullanarak sosyal bir yapıda kullanıcılarla ve potansiyel müşteriler ile etkileşimde bulunmaktadır. Temel olarak Facebook profilleri kişilerin kendi yakın çevreleri ve iletişim halinde olmaları için imkanlar sağlar.

İşletmeler İçin Facebook Sayfası Sayfalar çok daha gelişmiş ölçümleme ve pazarlama araçları sayesinde site kullanımında ticari ihtiyaçları karşılamaktadır. İşletmeler İçin Facebook Sayfası Facebook işletme ayarları ile Facebook, ilk kullanılmaya başlandığı zaman tamamen sosyal bir ortamda tanıdıklarınızla iletişim halinde olmayı tercih etmiş olabilirsiniz fakat işletme hesabı ile birlikte tamamen farklı amaçlarla beraber geniş müşteri ağına ulaşılabilir.

YAZI ARASI REKLAM ALANI

Kimler Facebook İşletme Hesabı Açabilir?

Facebook sayfa oluşturma konusunda tanınmış kişiler profil sayfanın ihtiyaçlarını yavaş bir şekilde karşılar. Bununla birlikte internet dünyasında var olmak isteyen tüm işletmeler bu Facebook hesaplarını açabilirler.  İşletme hesaplarında bulunan avantajlardan yararlanmak isteyen herkes rahatlıkla bu hesapları açabilir ve sunulan bazı özellikler şu şekildedir,

  • Profillerdeki 5 bin kişilik arkadaş sınırı işletme hesaplarında bulunmaz bu sebeple 5 binden fazla kişiyi bir araya toplayarak tümüyle iletişimde bulunabilirsiniz.
  • Sayfalar genel olarak çok gelişmiş bir analiz imkânı sağlar bu sebeple ticari sayfada tarihlere göre yeni hayranlar elde etme oranı ve etkileşim süreçleri ölçülebilir.
  • Yeni bir sayfanın genel olarak hiç veya çok az hayrana sahip olması iç açıcı bir durum değil bu sebeple profilinizdeki arkadaşlar hayranlara dönüştürülebilir.

Facebook İşletme Hesabı Nasıl Geliştirilir?

İşletmeler İçin Facebook Sayfası Facebook işletme hesabına geçme ile birlikte sosyal medya pazarlamasında hesabınızı geliştirerek avantaj sağlayabilirsiniz. Gönderilerinizi günce ve ilgili olan içeriklerden oluşturursanız hedef kitleniz sayfanızı beğenmeye daha yatkın olur. Bu sebeple ne zaman gönderi paylaşacağınız veya potansiyel müşterilerinize ulaşacağınızı öğrenmelisiniz. Facebook gönderileri için bilmeniz gereken bazı içerik türleri şu şekildedir,

  • Facebook görselleri ve Facebook linkleri ile birlikte içerikleriniz 2,3 kat daha fazla etkileşim alır bununla birlikte link paylaşmak hayranların etkilenebileceklerini düşündüğünüz gönderilerinize yönlendirmek için mükemmel bir yoldur.
  • Facebook üzerinde her gün 100 milyon saat video izlenir bu sebeple içeriklerinizde mutlaka video barındırın.
  • Facebook live ile öncesinde üretilen içerikler veya canlı yayın videolarını paylaşabileceksiniz.
  • Facebook İnstant makaleleri ile bu özellik metin ve görsel içerikleri Facebook üzerinden ayrılmalarını gerektirmeden kullanıcılarınıza paylaşmanızı mümkün kılar.
  • Facebook vitual reality ile kullanıcılara sürükleyici bir deneyim paylaşmayı sağlarken 360 derece video paylaşma olanağı sağlamaktadır.

REKLAM ALANI
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.